Make it rain

Kako je lepo šetati po kiši gologlav.

Pljuskovi su najbolji. Naprave bare i barice začas. I onda šljapkaš po njima. Kosa se natopi, za njom i majica, pa farmerice. Marlijevski kisnuti..ko to zna, on je moj soulmate.

🌸🌸🌸

Kako si?” – pošaljem mu poruku.

Dobar dan. Ok sam. Tobože radim, ali ne ide.” – odgovara nakon par sekundi.

Da, pomislim, čovek radi, podne je. To što ja mogu da uzmem slobodan dan kada mi se prohte, to je posebna povlastica.

Pišeš li?” – pita.

A, ne. Ne ide.”

Hoćeš da ti ispričam vic. Kreni od njega, pa ubaci po koju psovku i tako to…” – prilično ozbiljno pita. Dobronamerno.

Ispričao je. Slatko sam se nasmejala.

I? Deluje li” – radoznao je.

Deluje na trbušne mišiće. Inspirativno nije.” -rekoh.

Mhm,mhm” …Osećam da mrmlja i razmišlja.

Gledao sam vremensku. Tamo kod tebe je vruće. Oko 35 stepeni, je l’?” – pita.

Jeste. Smoriše ove promene. Prejake reči preživljam, ubiše me niski pritisci i njegove oscilacije.”

Hoćeš da ti pošaljem kišu? Ustvari, zašto pitam, šaljem je.”

“Hej, ne moraš, (kroz smeh mu kuckam) ovde je svakako oblačno. Sparina.”

Gospođo, sms poslat štabu. Očekujte kišu u narednih sat vremena.” – uzviknuo je.

🌸🌸🌸

Moj drug, Vasilij Ivanovič Petrov, veliki deo dana u godini provodi na petom, najhladnijem kontinentu na svetu. Zapravo, na Južnim Sandvičkim ostrvima. Sa svojom istraživačkom ekipom je u četvrtoj Vostokovoj ekspediciji. Istražuju male burnice.

Ono što znam o njemu je da dobro podnosi hladnoću. Znam da može da pošalje kišu gde mu se prohte. (To uglavnom radi leti. Zimi je Deda Mraz.)

🌸🌸🌸

6 thoughts on “Make it rain

  1. Sigurno je izgubio voljenog irvasa, taj Vasilij, i sad se sveti kišom po celom svetu. Sačekaće još jednu noć, da bude dovoljno hladno, ne bi li negde ponovo ugledao crven nosić, pa da dobroj deci udeli poklone…

    Lep tekst, Kiki… 🙂

    Liked by 2 people

Leave a Reply

